top of page

Kommunikation

Hvad enten jeres forening skal rekruttere flere frivillige, skrive en fondsansøgning eller gøre opmærksom på jeres aktiviteter er en god kommunikation afgørende. I frivilligcentret hjælper vi jer gerne med at målrette jeres kommunikation og kan vejlede om, hvilke kommunikationskanaler, vi vil anbefale Jer at anvende.

Vi kan bl.a. hjælpe med at:

 

  • Oprette en side eller begivenhed på de sociale medier

  • Lave opslag på de sociale medier

  • Opdatere hjemmesideindhold

  • Læse korrektur på projektansøgninger

  • Lave brochurer, foldere og plakater

 

Hvis din forening ønsker muligheden for mere fleksible møder, kan det være en god idé at flytte nogle af jeres bestyrelsesmøder online. Zoom er et godt og brugervenligt digitalt værktøj til formålet.

 

Du kan læse mere om, hvordan I kommer i gang med zoom i vores to guider:

​

​​

​

​

bottom of page