Kommunikation

Hvad enten jeres forening skal rekruttere flere frivillige, skrive en fondsansøgning eller gøre opmærksom på jeres aktiviteter er en god kommunikation afgørende. I frivilligcentret hjælper vi jer gerne med at målrette jeres kommunikation og kan vejlede om, hvilke kommunikationskanaler, vi vil anbefale Jer at anvende.

Vi kan bl.a. hjælpe med at:

 

  • Oprette en side eller begivenhed på de sociale medier

  • Lave opslag på de sociale medier

  • Opdatere hjemmesideindhold

  • Læse korrektur på projektansøgninger

  • Lave brochurer, foldere og plakater

 

Coronakrisen har betydet, at en større del af vores kommunikation flyttes til digitale platforme. I tilfælde af, at din forening overvejer at afholde jeres bestyrelsesmøder eller generalforsamlinger online, er zoom et godt og nemt digitalt værktøj at bruge.

 

Du kan læse mere om, hvordan I kommer i gang med zoom i vores to guider: